Aranypart Viasat3 - Aranypart Ádám ellen súlyos testi sértés a vád

Bűntett miatt kell a bíróság elé állnia az Aranypart egykori játékosának, Ádámnak. A fiú ellen súlyos testi sértés a vád. A srác maga is megsérült, amikor nekiesett kötekedő áldozatának. Súlyos testi sértés miatt tettek feljelentést az Aranypartból ismert Ádám ellen. A reality szépfiúja egy hölgyismerőse védelmére kelt, amikor is véres bunyóba keveredett. Az összetűzés után Ádám a rendőrségen, majd kórházban, végül pedig a bíróságon kötött ki. Egy közeli barátommal kezdett el kellemetlenkedni a srác. A lány nem tudta magát megvédeni, ezért léptem közbe – emlékszik az esetre Mandula Ádám. – Próbáltam higgadtan pontot tenni az ügy végére, amire a másik féltől egy ütést kaptam válaszul. Ekkor már én sem tudtam magamat türtőztetni, és csúnya verekedés lett a vége. A kezem bánta a balhét, neki viszont az arca és a fogsora.
Az incidens után egy éjszakára a rendőrőrsön tartották az Aranypart játékosát. – Bilincsbe vertek, és csak másnap engedtek haza. A sérülésemet ezért nem is látták el, és a kezemen lévő seb elfertőződött. Az eset után egy hétig kórházban feküdtem. A verekedés másik résztvevője nyolc napon túl gyógyuló sérülést szerzett, ezért feljelentette támadóját.
Március közepén lett volna a második tárgyalás, de elnapolták. Szerintem megúszom egy pénzbüntetéssel, és maximum a fogorvosi számláját kell kifizetnem – tette hozzá Ádám, aki utólag maga is feljelentést tett. A hatályos törvények szerint azonban a fiú akár komolyabbabb büntetést is kaphat, ugyanis a súlyos testi sértés bűntettét a Büntető Törvénykönyv három évig terjedő szabadságvesztéssel sújtja.