Aranypart - Rendőrt hívtak Aranypart Ádámhoz

Rendőrt hívtak Aranypart Ádámra (22)! Az egykori valóságshow-hős nem bírta megvárni, amíg kifizeti a csokit, megette a pénztár előtt, ám a biztonsági őrök már várták. A körülbelül százötven forintos csokiért most húszezret kell kifizetnie a mohó hírességnek. Nekem senki sem mondta, hogy kifizethetem utólag a csokit! – háborgott a Viasat3 műsorának egykori szereplője, miután kiderült: ilyen esetekben felajánlják a lehetőséget, hogy utólag rendezze a számlát. – Rendkívül megalázó volt, hogy mindenki szeme láttára elvisznek. A rendőrök ráadásul először be akartak vinni a kapitányságra, mindezt egy csoki miatt! Szerencsére végül meggondolták magukat, és csak egy csekket adtak. Nem hittem volna, hogy miután közel tízezer forintért vásároltam egyéb dolgokat néhány perccel azelőtt, még a dupláját kell kifizetnem – mesélte a Blikknek Ádám, akit húszezer forintra büntettek feledékenysége miatt. A GoldenCoast együttes tagja állítja: nem akarta ellopni az édességet. A Szia! című dalunkhoz készült klip egymilliós nézettségét ünnepeltük, így el lehet képzelni, hogy egy kicsit felöntöttem a garatra. Beugrottunk a hipermarketbe egy kis utánpótlásért, és megkívántam egy kókuszos csokit. Nem akartam ellopni, de várni sem, így még az áruház területén megettem. A papírját a kosárba tettem, hogy ki tudjam fizetni, de az útközben kieshetett, a biztonsági őrök pedig már vártak a pénztárnál. Rögtön tudtam, mi a gond, de nem hagyták, hogy megmagyarázzam, azonnal bekísértek egy külön helyiségbe, és rendőrt hívtak – emlékezett vissza a történtekre Ádám.
Az idén áprilisban érvénybe lépett törvények szerint ugyanis ötvenezer forintos értékhatár felett számít bűncselekménynek a lopás, ezen határ alatt szabálysértés, de minden egyes esetben értesíteni kell a rendőrséget.
Természetesen megkerestük az áruház szóvivőjét is, aki elmondta, minden esetben feljelentést tesznek a tettes ellen.
– Nincs alsó értékhatár, bármekkora is az okozott kár, feljelentést teszünk az elkövető ellen. Természetesen előtte felajánljuk, hogy fizesse ki a terméket, de ha nem él ezzel a lehetőséggel, rendőrt kell hívnunk – nyilatkozta a Blikknek Pálfalvi Márta, a Tesco kommunikációs vezetője.