Aranypart Viasat3 - Levinek majdnem gallyra ment a valódi kapcsolata

Levi úgy vágott bele a siófoki valóságshow-ba, hogy közben Budapesten hagyta barátnőjét Sarah-t. Az Aranypartban a focista fiú hamar nagyon közel került Bekihez, akivel az egész műsor alatt úgy viselkedtek, mint egy szerelmespár, eltekintve a csóktól és a szextől. Végül Levi és Sarah kapcsolata még így is túlélte a műsorban történt afférokat, bár a forgatások után sokat veszekedtek, de sikerült megbeszélniük a harmadik személy, Beki felbukkanását, s már egymás nélkül el sem tudják képzelni az életüket.
– Nem gondoltam komolyan Bekivel, hiszen nem akartam tőle semmit. Megpróbáltam elmagyarázni neki, hogy én csak bulizni és csajozni mentem be, de Sarah-val előtte megbeszéltem, hogy a határt nem lépem át, vagyis még egy csókig sem jutok el senkivel. Szerelemről szó sem volt az én részemről, hiszen szeretem a barátnőmet, Beki azonban többet érzett irántam. A párom azon volt kiakadva, hogy fordított esetben én is kibuktam volna, de szerencsére sikerült teljesen rendbe hozni a kapcsolatunkat, Bekire viszont haragszik – mesélte Levi, aki szerint most már olyannyira jól alakul minden, hogy egy-két hónap múlva összeköltöznek Sarah-val. Beki szerint közel kerültek egymáshoz, és jól esett neki, hogy valaki átöleli.
– Rosszul esett, hogy én szingliként mentem be, ő viszont foglalt volt, mégis mindenben ugyanúgy benne volt, mint én. Ő is hibás, mert nem kellett volna ilyen dolgokat tennie. Mindegy is, azóta újra összejöttem a volt párommal, aki miatt anno magányomban jelentkeztem a műsorba. Levivel is sokat beszéltünk róla, ő mondta, hogy keressem fel. Látom, hogy Sarah-nak rosszul esnek a történtek, de normálisan reagáltuk le a dolgokat – magyarázta Beki, aki azt is elárulta, már sokkal jobban van a műsor végén történt csigolyarepedéses balesete óta, de még mindig gyógytornára jár és fájdalomcsillapítókat is szed. Mindazonáltal már vállal táncos fellépéseket, maradék idejében pedig könyvet ír az életéről.