Aranypart Viasat3 - Sajószentpéteri lány az új valóságshow-ban!

Augusztus 22-én, jövő hétfőn indul az Aranypart című műsor, aminek lesz egy sajószentpéteri szereplője is, Ada.
A valóságshow egyik szereplője Ada
ADA (20), Sajószentpéter
csillagjegye: Szűz
Őszinte, makacs és magamutogató lánynak tartja magát, aki sokszor hajlamos a hisztire. Nagyon féltékeny típus, de imád kacérkodni és flörtölni, viszont elmondása szerint az első randin a csóknál sohasem megy tovább. A legjobban a bulikat várja az Aranyparton, kíváncsi rá, hogy milyen kísértésnek lesz kitéve. Bevállalós és irányító személyiség, aki szeret a középpontban lenni, de jól illeszkedik be teljesen új társaságba is. Fontos számára a vonzó külső, állandóan nézegeti magát a tükörben, de nincs tökéletesen megelégedve a testével. Élete legnagyobb álma, hogy nagyobb mellei legyenek. Szájfény- és orrcseppfüggő, ezek és a tükre nélkül soha nem indul el otthonról. Imádja a házimunkát, tisztaságmániás, folyamatosan fertőtleníti a kezét. A rend megszállottja, idegesíti, ha valami nincs a helyén, ha nem ott találja meg, ahová letette. A legjobban a hazudozással és a háta mögötti kavarással lehet felidegesíteni.
„Fiatal vagyok és természetes szépség. Az én popsim a legszebb a világon és ebből nem is csinálok titkot. Ha valamit a fejembe veszek, abból nem adok egy fikarcnyit sem. Ha kell, kihisztizem, de akkor is úgy lesz, ahogy én akarom. Imádok kacérkodni, csábítani, és jól is csinálom. Hamar fellángolok, és rettentő féltékeny típus vagyok.„