Aranypart Niki bármit megtenne, hogy a médiában dolgozzon

Úgy tűnik, Aranypart Niki szó szerint veszi a szereposztó dívány fogalmát. A szőke lepedőakrobata lány a féktelen bulik hevében már több lakótársával is szexelt a bekamerázott fekhelyén. Szerinte nincs semmi kivetnivaló abban, ha az ország szeme láttára olvad egybe az éppen aktuális partnerével. Sőt, abban bízik, hogy eddigi szereplése alapján újabb munkalehetőséget kap. Aranypart Niki többre vágyik tizenöt perc hírnévnél, ezért most arra gyúr, hogy a legújabb reality lecsengése után is a média közelében maradhasson.
A szexmániás szekszárdi szőke lány ugródeszkaként tekint az Aranypart Viasat3 realityjére. "Annak idején az Éden Hotelbe többek közt azért jelentkeztem, hogy eljussak egy olyan távoli országba, ahová önerőből talán sosem mehettem volna. Életem legnagyobb bulija volt, így csöppet sem érdekelt, hogy megnyerem a játékot, vagy sem, különben is úgy gondolkodtam, hogy a műsor által szerzett hírnevet kihasználva tovább építhetem a karrieremet. Régi vágyam, hogy a médiában dolgozhassak, és úgy tűnik, hogyha lassan is, de megvalósulnak az álmaim. Az aranypartos lehetőséget is egyértelműen az Édenben látott alakításomnak köszönhetem, bízom benne, hogy ez a szereplés is hoz még gyümölcsöket számomra" - ábrándozott Aranypart Niki, aki akár még dolgozni is hajlandó lenne, csak hogy a média világában maradjon. "Új területeken is szívesen kipróbálnám magam, nagyon ráharaptam a műsorkészítés hangulatára, szívesen lennék szerkesztő, mert a háttérmunkát is nagyon izgalmasnak tartom. De tisztában vagyok vele, hogy ehhez kell egy ember, aki ott van velem, és mindent elmagyaráz, elárulja a szakma titkait. Sajnos eddig még nem találtam meg azt a személyt, aki ebben segítségemre lenne. Emellett azért egy reklámszerepnek is ugyanúgy tudnék örülni, akárcsak annak, ha modellkedhetnék valamelyik férfimagazinnak" - dobta fel a magas labdát a férfimagazinok főszerkesztőinek Aranypart Niki.