Kórházba került az Aranypart egyik szereplője Beki

A Viasat3 valóságshow-ja az Aranypart forgatásának utolsó napján szenvedett balesetet Beki, akinek egy bobozás során eltört egy csigolyája. A fájdalomtól elveszítette az eszméletét, majd közel egy hétig kórházban ápolták. Most gerincmerevítőt kell hordania, várhatóan felépül.
Az Aranypart című valóságshow-t egészen a múlt heti premierig forgatta a Viasat3 és a Mastiff Hungary a Balatonnál. A végén majdnem tragédia történt, Beki csigolyatörést szenvedett, de várhatóan felépül. "Az utolsó napon történt, amikor elmentünk bobozni. István és Ádám mentek előttünk egy külön bobban, mögöttem Ada ült, negyven kilométer/órás sebességgel jöttünk lefelé. Az Ádámék előtti bob leállt, ők is teljesen lefékeztek, Ada pedig megijedhetett, mert teljes erővel a másik bobba repültünk. Elájultam, de előtte érzetem egy reccsenést a hátamban, láttam, amint repkednek a műanyagdarabok. A két bob teljesen széttört, én pedig később megpróbáltam kiszállni. Eztán sokkot kaptam, filmszakadás jött. Később már nem tudtam felülni, betegszállító mentővel vittek, amelyben újra elájultam" - mesélte az [origo]-nak.
Egy veszprémi kórházban kellett ápolni, közel egy hetet - ez volt a legközelebbi nagyobb klinika a balatoni bobpályához. "Nagyon rossz volt, nem tudtam felkelni öt napig, míg gerincfűzőt készítettek. Azóta járok gyógytornára, és azt mondják az orvosok, hogy a sportos múltam miatt gyorsan gyógyulok. Alváskor és zuhanyzáskor sincs rajtam a fűző, amelyet várhatóan egy hónapig kell viselnem. Fontos nekem, hogy ne sajnáljanak, ne csináljanak úgy, mintha nyomorék lennék. Hiszek a pozitív gondolkodásban, az agykontrollban, hozzáállás kérdése az egész" - vélekedett. Bekinek az L2-es csigolyája tört el, orvosa szerint nem áll fenn a bénulás veszélye, és voltaképp szerencsés, mert rosszabbul is járhatott volna.
A baleset után többet nem szándékozik bobba ülni. "Soha többet nem csinálok ilyet. Amúgy pedig sejthettem volna, hogy valami baj lesz, mert velem mindig történik valami, sokat esek-kelek. A bungee-jumping már volt, jogsim pedig nem lesz, ami egy döntés az emberiség védelmében!" - tette hozzá.
A realityt nézi minden este, jókat derül a felvételeken. "A legbrutálisabb részeket még csak ki sem emelték a szerkesztők! Furcsa is ugyanakkor, mert huszonnégy óra eseményeiből csak harminc percet látunk, ami nagyon kevés. Ami nekem fontos, hogy édesapám, a legjobb barátaim szerint magamat adtam - de nyilván azért ennél több vagyok, nem csak ennyi a személyiségem. Ez a műsor azonban arról szólt, hogy bulizunk, így ezt emelték ki. Volt egy-két ember a csapatban, aki a barátom lett, hívtak is többször a veszprémi kórházban, amikor ott néztem az első részt" - emlékezett.